niedziela, 5 czerwca 2011

Choroby


Jak rozpoznac chorobę?;
           Świnki morskie są podatne na choroby, przedewszystkim samiczki. U chorych świnek zazwyczaj występują zmiany w zachowaniu,  często się drapią, mało piją i mało jedzą, lub wręcz przeciwnie. Jeśli u twojej świnki wystąpi jeden z tych objawów nie powinno się tego ignorowac.
Czy moja swinka faktycznie jest chora? Jeśli tak, to jak ją leczyc?
           Trudno mi rozpoznac chorobę, jeśli nie mam  dostatecznych informacji. Uważam, że opisy chorób na tej stronie nie wiele wam dadzą. Jeśli masz jakieś wątpliwości co do zdrowia świnki, napisz do mnie. Podaj informacje dotyczące rasy, wieku, płci świnki, oraz zmian jakie zaszły w jej zachowaniu lub wyglądzie. Postaram się pomódz twojej śwince. Pamiętaj, że nie zawsze interwencja weterynarza jest potrzebna.

1 komentarz:

  1. moje pytanie czy swinki 2 miesieczne moga nie widziec wypuszczam ja z klatki a ona nie trafia do klatki jak blisko jest to wskakuje na nia jak kogut na koguta czy jest chora,nie widzi czy za mala a klatka za duza

    OdpowiedzUsuń